ερωτηματολόγιο_3ερωτηματολόγιο_6

Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας, σημειώνοντας με √ στο τετραγωνάκι του παρακάτω ερωτηματολογίου. Η πληροφορίες που περιλαμβάνει θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας.

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εξωτερικών Ασθενών

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εσωτερικών Ασθενών

11 thoughts on “Ερωτηματολόγιο ικανοποίησης ασθενών

  1. Θα ηθελα για μια ακομη φορα να εκφρασω τις θερμες μου ευχαριστιες στον Καθηγητη Χειρουργικης Κυριο Νικολαο Λυρατζοπουλο στους λοιπους Καθηγητες, τους οποιους δυστυχως δεν γνωριζω τα ονοματα τους, καθως και σε ολο το Ιατρικο και Νοσηλευτικο προσωπικο δια την αψογη, επιμονη και κυριως ανθρωπινη συμπεριφορα τους προς το ατομο μου και οπως εβλεπα και στους αλλους ασθενεις κατα την προσφατη περιπετεια της υγειας μου.

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
    ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ 5
    ΚΑΒΑΛΑ

  2. Το ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο, για να ευχαριστήσουμε τον γιατρό , κύριο Μαντατζή Μιχάλη, στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, το προσωπικό του αγγειοχειρουργικού τμήματος, τους αναισθησιολόγους,το νευρολογικό τμήμα του Ε Σ Υ , γιατρούς, νοσηλεύτριες, νοσηλευτές, για την άψογη εξυπηρέτηση και την ανθρώπινη συμπεριφορά όλων. Ευχόμαστε να είναι πάντα καλά για να βοηθούν όσους έχουν ανάγκη. Χρήστος Τζανίδης Πηνελόπη Τζανίδου Σάπες

  3. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την γιατρό μας κ. ΚΟΥΤΛΑΚΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ, Μαιευτήρα-Γυναικολόγο, Αναπ. Καθηγήτρια Δ.Π.Θ. καθώς και όλους τους συνεργάτες της, μαίες, αναισθησιολόγους, νοσηλεύτριες για την άψογη συμπεριφορά τους καθόλη την διάρκεια της παραμονής μας στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης και την γέννηση του γιού μας με ασφάλεια και χωρίς κανένα πρόβλημα σε αυτόν και την γυναίκα μου Τάτσιλη Αθανασία.

    Τις θερμότερες ευχές μου και ευχαριστίες.

    Σισμάνης Αριστοτέλης.

  4. Συκώστε τα τηλέφωνα δεν μπορώ να κλείσω ραντεβού έλεως!!!!

  5. πηρα τηλεφωνο για να μαθω για ενα εξιτηριο και ενημερωσα κιολας οτι ο λογος ειναι πως δεν σηκωνει ο ασθενης το κινητο του και επειδη εφυγε με αυτοκινητο ανησυχω. οχι απλα δεν ξερετε να μιλατε μου το κλεισατε και στα μουτρα ενω μιλουσα. υποτιθεται δουλευετε σε εναν χωρο, ψυχοφθορο και αντιμετωπιζεται ετσι τετοιεσ καταστασεις? Λυπαμαι πολυ, αλλα δεν ειστε ανθρωποι εσεις. Θα επρεπε να ντρεπεστε. Καλεσε στο 25513 53415 ημερα Δευτερα 8.10.18 και ωρα 2 το μεσημερι.

  6. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στους ουρολόγους τους νοσηλευτές και τις νοσηλευτριες του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Εβρου που με άψογο τρόπο παρείχαν και συνεχίζουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω.Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον ουρολόγο κ. Γεωργέλη που κοσμεί με την παρουσία του την ουρολογική κλινική.Εύχομαι να είναι όλοι υγιείς και να συνεχίσουν το δύσκολο έργο τους.

  7. Ας μας απαντησει καποιος ΑΝ τα σχολια διαβαζονται απο καποιον υπευθυνο!!!!!! Επισης ΑΝ τα email που στελνουμε διαβαζονται επισης από κάποιον!!!

  8. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ!

  9. καλήμερα σας είμαι απο λήμνο κ θα ήθελα να κλείσω ενα ραντεβού για στεφανιογραφια γιατι το νοσοκομείο της λήμνου δεν έχει.
    μπορείτε να μου πείτε τι πρέπει να κάνω? χρειάζεται να σας πάρει τηλέφωνο ο γιατρός μου απο εδώ ,πρέπει να έχω κάποιες εξετάσεις μαζί ή απλώς κλείνω εγώ το ραντεβού τηλεφωνικά με το νοσοκομείο σας?
    Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων

  10. Ότι χειρότερο , μπαίνεις με πρόβλημα μέσα και από άγνοια σε στέλνουν στο σπίτι σου λεγοντας σε πως είσαι καλά και όταν συνεχίζεις να έχεις το πρόβλημα και επισκέπτεσαι εξωτερικό γιατρό και κρίνει απαραίτητη την εισαγωγή σου στο νοσοκομείο για δεύτερη φορά , τότε αποφασίζουν να σε εγχειρήσουνε και απλά βγαίνεις σε ΦΕΡΕΤΡΟ ….

  11. ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ ΜΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ Κ ΑΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟ!!ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ

Leave a Reply

Your email address will not be published.

  −  5  =  4